.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیان صرف آمارها از کرونا دردی را دوا نمی کند
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برگزاری نشست‌های خبری مجازی با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع خبرداد و درباره ارائه آمار از وضعیت کرونا گفت: آمارها دردی را دوا نمی کند.

به گزارش شمال نیوز،  عباس مهدوی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نشست‌های خبری مجازی با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع و صریح خبرداد و گفت: این نشست‌های خبری از امروز آغاز می‌شود تا رسانه‌های بدون نیاز به مراجعه حضوری با مدیران مرتبط ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه ترددهای بین شهری و داخل شهری هم به اندازه مسافرت به مازندران، در شیوع کرونا نقش دارد، افزود: رسانه‌های استان در راستای اهمیت کاهش تردد روزانه به مردم استان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند.

مهدوی افزود: آنچه در رویکرد کنونی اطلاع رسانی باید محور قرار گیرد رفع آلودگی در مکان‌های مهمی نظیر جایگاه‌های سوخت، عابربانک‌ها، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و داروخانه هاست که استاندار مازندران در ستاد استانی مقابله با کرونا بر آن تاکید ویژه دارد.

وی افزود: روابط عمومی شرکت پالایش پخش فرآورده‌های نفتی، صمت، غله، دانشگاه علوم پزشکی و تمامی بانک‌های استان، آموزش‌های عمومی در مکان‌های ذکر شده را که کانون‌های اصلی شیوع کرونا محسوب می‌شوند را مورد توجه جدی قراردهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: حتی کشورهای پیشرفته دنیا نیز بر کاهش جدی ترددهای داخل شهری تاکید دارند و در این فرهنگ سازی روابط‌ها و اهالی رسانه و فعالان مجازی نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: بیان صرف آمار دردی از جامعه کم نمی‌کند و آنچه مهم است رصد واقعی شرایط کنونی و تلاش برای کاهش میزان مبتلایان به کرونا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.